+ (372) 60 63 212
My cart: 0 empty

Garantiijuhtumi teostamiseks on vaja:

  • Õigesti täidetud garantiileht, kuhu on märgitud toote mudel, seerinumber, ostu kuupäev;
  • Arve;
  • Toote täielik komplektsus.

Reklamatsiooni täitmise kord:

  1. Teavitamine probleemist meie müügiosakonnale;
  2. Täita ära reklamatsiooni blankett;
  3. Täidetud blankett saata aadressile rma@turbodrive.ee või üle anda kontoris meie esindajale;
  4. Vajaduse korral esitada lisainformatsiooni.

Garantiijuhtumiks ei arvesatata, kui:

  • On kaotatud või täitmatta garantiileht;
  • Toode on mehhaaniliselt kahjustatud või lahti võetud;
  • Tehase plommid on rikutud või kahjustatud;
  • Olid rikutud kasutus-, transpordi- või hoiustamistingimused;
  • Remont oli teostatud isikute poolt, kes ei oma autoriseeritud teenindusluba;
  • Olid kasutatud mitteoriginaalsed varuosad.

Garantiitingimuste täiendavat kirjelduset leiate ostetud toote dokumentatsioonist ja / või vastava tootja veebilehelt.

Tellimuse tagastamis ja tühjendamis poliitika

Seoses sellega, et suurem osa meie poolt pakutud tooted on tarnitud eritellimusega. Kõigepealt, palun võtke ühendust meie ostuosakonnaga ost@turbodrive.ee ja küsige kas teie tellimus on võimalik tagastada või tühjendada ning millistel tingimustel.

Searching...